logo
Lånebeløb
10.000 - 200.000 kr.
Løbetid
1 - 15 år
ÅOP
0 %
Min. alder
18 år

OBS: Denne kampagne er udgået på Moneezy

Desværre er denne kampagne udgået på Moneezy, men vi har muligvis fundet et alternativ til dig. Klik her for at se vores alternative lånemuligheder.

Sydbank

Sydbank brander sig først og fremmest som ’’bare en bank’’. Spørgsmålet er, hvad en bank er i deres øjne. Svaret er nemt – for dem er en bank noget enkelt. Med rødder i det sønderjyske må det siges at være deres indgangsvinkel til det meste. Hvorfor gøre tingene mere besværligt end nødvendigt, ik? Med sønderjysk blod i årene lever Sydbank efter de enkle principper – og mest af alt lever de ud fra ordene: Gammeldags nærvær, ny teknologi. Ifølge dem er det de principper, enhver bank bør følge, og det gør de til punkt og prikke. 

Med Sydbank får du en bank, der er tæt på dig i mere end én forstand. Ikke nok med at de fysisk altid er tæt på, hvor du bor, så er de også tæt på dig og udviser forståelse for den situation, du er i. De ved godt, at et succesfuldt samarbejde mellem kunde og bank bygger på, at du skal finde værdi i banken – og de opbygger den værdi ved hjælp af dygtighed og den gode relation til dig. 

Sydbank er nok mere end bare en bank, men i deres øjne, er de bare en bank - men en bank der gør det enkelt for dig. 

Sydbank og deres løfter

Sydbank har 3 løfter, de altid vil kunne genkendes på overfor kunder, medarbejdere og aktionærer. Først og fremmest vil de kendes på deres værdiskabelse for kunderne. Sydbank arbejder nemlig benhårdt for, at du finder Sydbank værdifuld i det sekund, du træder ind i banken. Dernæst vil de kendes på, at deres dygtige og engagerede medarbejdere er deres vigtigste aktiv. Der er ingen bank uden kunder, men der er så sandelig heller ikke nogen bank uden medarbejdere. Det er de kompetente og passionerede medarbejdere, der skal få kunden fra A til B, og derfor er de en vigtig del af Sydbank. Sidst vil de kendes på, at deres lønsomhed altid er så god, at de også i fremtiden vil være en fri og handlekraftig bank. 

Disse 3 ting vil stå skrevet klart og tydeligt i enhver sammenhæng med Sydbank. Der er nemlig ingen tvivl om, at deres største fokus er at være din foretrukne bank – men også din foretrukne rådgiver og økonomiske partner.

Værdigrundlag i Sydbank

Sydbanks værdigrundlag bygger på 3 enkle, men vigtige, aspekter. Dygtighed, professionelle relationer og enkelhed. Det lyder måske ikke som alverden i dine ører, men kombinationen af de tre giver Sydbank en unik mulighed for at skabe de bedste rammer for din økonomi. 

Kvaliteten af deres arbejde skal være i top for at kunne skabe de resultater, både du og de er interesseret i. Det er det, du som kunde, bedømmer banken på, og derfor tager hver enkelt medarbejder i Sydbank ansvarlighed for at udvikle deres dygtighed. 

Men med dygtighed alene når Sydbank ikke langt i denne verden, og derfor medtænker de mennesket og den gensidige respekt i alt, de laver. Menneskeligheden bag Sydbank logo’et skal afspejle bankens væremåde både internt og eksternt. Sydbank er en relationsbank, og de professionelle relationer er grundlaget for, at de kan få, bevare og udvikle lange kundeforhold. Men de ved også, at det er en relation, man skal gøre sig fortjent til. 

Uanset hvordan du benytter Sydbank, er én ting vigtigt: din kundeoplevelse skal være enkel. I Sydbank stræber de efter enkelthed og arbejder for at fjerne alt unødvendigt, der blot står i vejen for dit formål. Sydbank ved godt, hvad de er, og de prøver ikke at være noget andet. 

Som de selv siger, de skal være en bank – ganske enkelt. Ikke andet end det. 

De 10 bud i Sydbank – leveregler, der danner fundamentet

  1. Tilliden til bankerne er lav: Sydbank ved godt, at tilliden til bankerne i dag er lav. Derfor sætter de hårdt ind for at gøre sig fortjent til din tillid. Sydbank sætter etik før profit – og de tror på, at ærlig rådgivning er vejen frem. De anbefaler derfor ikke produkter til kunder, der ikke har brug for det. Ansvarlighed skaber værdi for kunden. Kunden skaber værdi for Sydbank.
  2. I det nuværende marked vil indtægterne fra bankforretninger være faldende:Sydbank arbejder derfor for de langsigtede relationer med både nye og eksisterende kunder. Det er dit behov, der styrer samarbejdet. Samtidig går Sydbank ikke på kompromis med deres forretningsmæssige standarder.
  3. Sydbank tror på, at fremtiden stadig vil byde på efterspørgsmål inden for bankydelser: Derfor hviler de ikke på laurbærrene. I stedet arbejder de for at opnå den bedste position og det bedste omdømme på lang sigt (og så reagerer de ikke på kortsigtede udsving i aktiemarkedet – det er livet for kort til).
  4. Sydbank har opnået ekspertise og skabt relationer ved at rådgive mellemstore og store virksomheder, privatkunder og Private Banking-kunder:  Det fortsætter de naturligvis med – og de vil fortsat udvikle tilbud til de kundegrupper, de har erfaringer med.
  5. Sydbank skal konstant reducere driftsomkostningerne, og samtidig vil de forbedre deres kundeservice og leve op til øgede krav fra myndighederne: Det er en investering, der ligger Sydbanks hjerte nært: at sænke driftsomkostninger.
  6. Sydbank skal konstant være nytænkende: Derfor investerer de i værdiskabende teknologi – de ved godt, hvad der er fremtiden.
  7. I det nuværende marked er Sydbank nødt til at afveje investering og rentabilitet: Derfor stræber de efter at have en egenkapitalforretning, der dækker deres kapitalomkostninger. Investering i kompetencer og serviceydelser slår til hver en tid at tjene mest muligt på kort sigt.
  8. I den konkurrenceprægede danske bankverden har Sydbank en unik position, hvor banken både kan udnytte stordriftsfordele og være tæt på kunderne: Fokus på den nære relation og den menneskelige kontakt med kunderne spiller ikke bare en hvilken som helst rolle – det spiller en hovedrolle.
  9. Sydbank vil konstant styrke deres brand og omdømme overfor alle interessenter: Derfor kommunikerer de mål, strategi og politik både internt og eksternt. Det betyder også, at kommunikationen forbliver den samme, indtil den dag hvor målet eller strategien ændrer sig.
  10. Sydbank vil forblive en uafhængig bank: Derfor søger de at tiltrække aktionærer, der ønsker langsigtet værdiskabelse – dem, der blot søger en hurtig genvist, de bør søge et andet sted hen.

Sydbank er med andre ord en bank for dig, som ønsker en bank, der kan skabe værdi for dig. Du skal ikke se Sydbank som en ’en-gangs-oplevelse’. Se i stedet Sydbank som en partner – rejsen fra A til B tager I sammen. 

Alternativer til Sydbank

Moneezy logo
Ansøg på 2 min
Få besked samme dag
Læs mere
Sambla logo
Få besked samme dag
Underskriv med MitID
Læs mere
Ferratum logo
Udbetaling på 45 min.
Underskriv med MitID
Læs mere
Copyright © 2024 Moneezy - All Rights Reserved